قوانین مرجوعی
چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟
- کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
- توجه داشته باشید که در صورت دفرمه شدن بستهبندی کالا و یا پارگی جعبه با احتمال آسیب دیدن کالا, از تحویل گرفتن کالا ممانعت کنید و در صورتجلسه عنوان شود که: به علت آسیب دیدگی کالا از پذیرش کالا اجتناب میکنم.
- محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
- پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را از طریق واتساپ به شماره 09355366633 اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه هانیکار هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
- کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه هانیکار به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
شرایط بازگشت کالا
- جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، میتوانید به شماره 09355366633 در "واتساپ" پیام ارسال نمایید.
- در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد و عکس محصول خود را ارسال کنید.
- در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
- توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول باشد.
- پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش هانیکار، هماهنگیهای لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
- کارشناسان خدمات پس از فروش هانیکار، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط انصراف از خرید
- در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
- بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.
- برای کالاهای بهداشتی (نگهدارنده مسواک و خودتراش...) امکان انصراف از خرید وجود ندارد.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش هانیکار باشد، هزینههای ارسال به عهده جانبی است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به هانیکار ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جانبی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما